40 graders feber

hej allihpa, förlåt för en jättedålig uppdatering, men jag har legat med 40 graders feber, så jag har knappt orkat komma upp ur sängen, jag har haft feber i åtta dagar nu, kan det vara farligt att ha det så länge? jag tror att jag har gått ner i vikt också, för jag har inte ätit som jag ska, men de på kliniken kommer säkert att säga att även om man är sjuk så kan man äta, men då kan de ju försöka själva att äta när man har så hög feber och inga tablätter hjälper för att få ner den.
jag vill inte tillbaka dit igen, är så orolig över vad de kommer att säga, kanske förblir jag på kliniken i flera veckor till nu, jag vill inte tillbaka och jag slipper dit imorgon för att jag fortfarande har feber, men ändå såsmåning om så måste jag dit och jag ser verkligen inte fram emot det.



nu känns det iallafall att sommaren är på väg, eller det gjorde nu i helgen iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske borde gå till doktorn om inte febern går ner snart, kan nog vara farligt.. Krya på dig!

2009-04-14 @ 17:00:13
Postat av: emma

Snälla gå in på länken och bli medlem.

http://www.freestreet.se/?r=8540

Samla poäng och få present kort. Det är verkligen as enkelt :D



Krya på dej ;)

2009-04-15 @ 14:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0