alergichock

jag fortsätter att blogga, men det kommer kanske bli lite mindre bloggande nu...
idag har jag legat hemma med öroninflammation, det började inatt och jag hade så jävla ont så att jag inte visste var jag skulle ta vägen,  jag tog en alvedon vid ett tiden och jag somnade om igen lite över två, men jag vaknade klockan fem igen och då fick jag ta ytterligare en alvedon. jag fick sova en liten stund till, men klockan halv sju gick jag upp för att äta frukost, efter det gick jag och la mig igen till klockan nio, då åt jag mellis.. mamma hade besställt en tid hos läkaren klackan tio så det var bara att åka dit, fick pencelin utskrivet för öroninflammationen som jag tog direckt när jag kom hem. men bara efter en minut när jag hade tagit tablätterna började halsen att göra ont och klia och tillslut domnade hela halsen bort, jag fick svårt att andas och det utlöste panik, jag blev jätterädd och sprang till mamma, tårarna bara rann för att jag hade panik, jag fick en alergi tablett och sedan lungnade det sig, men fan vad läskigt det var alltså. mamma ringde läkaren igen som fick skriva ut ett nytt recept på en annan medicin, eftersom jag tydligen var alergisk mot den andra. men det finns något som är possetivt med att vara sjuk, man slipper den där jävla kliniken iallafall..

jag hari stort sätt överlevit den här veckan tack vare de här tablätterna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öroninflammation är verrkligen skit! Det gör så ont att man bara får panik och gråter och gråter, jag hade dubbelsidig så dubbel smärta:S Men kämpa på!<3

2009-04-10 @ 12:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0