förlåt för igår

jag skrev inget igår och det är jag ledsen för, men jag tror att jag kommer ha en dag i veckan där jag inte kommer skriva något. jag har så mycket jag måste försöka ta ikapp i skolan, så det är mäst därför.  igår var jag iallafall hemma för det mästa, först var jag på någon träff  med konfirmatonsgruppen och det var verkligen tråkigt, förutom att man träffade några kopisar då. jag fick äta mellanmålet där, dom bjöd på mackor, så jag tog en macka och ett glas saft, det kanske inte riktigt motsvarade hela mitt mellanmål, men det gör nog inget hoppas jag. lunchen blev jättesen också, runt halv två, vilket var lite jobbigt eftersom jag brukar äta runt halv tolv igentligen. men allt löste sig bra i slutändan iallafall, jag och pappa åkte och handlade lite mat, det fick bli färsk oxfile med potatisgratäng, det är första gången jag vågade smaka det, pluss att jag doppade min köttbit i beaniese sås två gånger också, så det är framsteg! vi grillade så klart köttet, det är så jävla gott med grillat alltså, men efter ett tag så är det inte lika gott längre, då man måste proppa i sig, jag vet inte hur mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken konfirmations grupp går du i ? alltså vart ska du åka ?

2009-04-05 @ 11:39:28
Postat av: angelica

jag ska till gotland:)

2009-04-05 @ 18:45:43
URL: http://agelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0