gårdagen som var så fin

jag blev lite ledsen idag när jag kollade ut genom fönstret, det som var så jävla fint väder igår! nu är det bara monligt, och det kan komma regn. jag som vill ha fint hela helgen, det var ju helt underbart igår! idag vet jag inte vad jag ska göra, jag får vell sitta och oroa mig för imorgon hela dagen, då jag ska till kliniken igen, då ska det tas en vikt, och sedan kommer det att beslutas om påskveckan, jag vill verkligen vara hemma då, för jag kommer att dö om jag ska vara där hela veckan på lovet. men men hoppas hoppas, de sa att det kanske inte var mitt fel att jag inte gick upp i vikt, utan det kunde bero på emnesomsättningen i min kropp som kunde vara hög, då behövs det en höjning med maten, de vill helst inte göra det igentligen, det.eftersom att jag redan står på maxintag. det känns lite jobbigt, men om det måste göras så måste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0