jobbigt värre

har precis ätit på w-base, det gick ganska bra, men jag la upp lite för lite, men det var ingen fara.
jag fick ju veta om vikten för en stund sen igen, och jag hade stått still i vikt, fan vad ireterad jag blir! jag som var hundra procent säker på att jag hade gått upp! min behandlare sa att det inte behövde vara mitt fel, det kunde bero på att jag hade hög emnäsomsättning eller vad det hette, det gör i allafall att kroppen gör sig av med mer en på en normal människa. men det kunde också bero på att det inte har gått tillräckligt lång tid sedan förra gången de tog vikten, så nu får jag helgen på mig, och har jag inte gått upp i vikt, så ska de kanske höja chemat. det är jobbigt, men det måste göras, jag tror att jag isåfall ska höja min näringsdryck, så det blir två istället för en. nu har jag ju inte näringsdryck då, för jag har något som heter calshake, det innehåller dubbelt så mycket, så jag har bara behövt tagit en halv sådan, men nu kanske det blir en hel istället, jag vet inte riktigt, vi får se, de skulle ta en vikt på måndag igen, och ser det bra ut så får jag vara hemma på ons, komma en snabbis på torsdagenoch säga hej, och sedan vara ledig fredag lördag och söndag, det är vell rätt okej men hälst hade jag velat vara ledig på tordagen också. men detta är bara om allt går bra då... åå jag blir bara så ledsen, 2.5 veckor i onödan känns det som, då jag bara har gått ner i vikt eller stått stilla typ, jag vill bara till skolan, det är allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0