nytagen vikt

nu är jag på kliniken igen och har precis ätit frukost med min behandlare i lab som vanligt, hatar att sitta ensam med någon i ett litet litet rum, jag vill äta bland alla andra i stora matsalen, det känns liksom som om de skulle tycka att jag inte förtjänar det eller något, fast det är för att de tycker att jag har ett så bra ätbeteende. de är rädda för att jag skulle ta efter någon som har dåligt ätbeteende om jag fick sitta där.
imorse togs det en vikt igen, jag var fram tills då säker på att jag hade gått upp massor, men ändå, hon lät inte så berörd av vikten, och det kan ju betyda igentligen vad som hälst, och så klart så måste jag börja bli orolig, men jag har säkert gott upp, jag måste ha gjort det, jag har ju kännt mig mycket större nu en vanligt. men vi får vell se, jag ska prata med min behandlare efter tiomellis och då får vi se vad hon har att komma med. vi skulle också ta upp saker som jag skulle träna på nästa vecka, det kommer säkert att bli att jag ska äta godis ur ett påskägg eller något, men det ska nog gå bra om jag får hoppa över att äta något annat, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0