seg dag

idag har det vart världens segaste dag, har inte gjort något, bara varit hemma och tråkat.. håller på att skriva min deckare till svenskan, jag har kommit tre sidor, men den är långt ifrån klar. jag ska försöka att bli klar nu på lovet så att jag kan lämna in den nästa vecka om jag får gå i skolan då förståss.
imorgon är det kliniken som gäller som typ alltid, det känns hämskt att behöva åka dit igen! vill bara bort därifrån, jag vill bara tillbaka till skolan igen, vill ta igen allt jag har missat och få bra betyg igen. men jag kommer säker att missa hela terminen och behöva vara på den där jävla kliniken hela sommarlovet...
om en timme börjar iallafall weip out, eller hur det nu stavas, det går på femman iallafall och är skitroligt tycker jag, så jag och pappaa ska nog se på det tror jag, men vi ses imorgon, om jag skriver, kanske har fått något dåligt besked så att jag inte orkar skriva.. men det återst att se.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst!<33

2009-04-05 @ 23:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0