sjuklingen här på kliniken

hejsan, jag sitter här på kliniken igen, med världens huvudvärk och halsont, och det gör jätteont i hela kroppen, jag blev nog smittad av min grannes barn som jag höll på med i fredas, han hadse 40 graders feber, jag hoppas att jag inte får det, fast det skulle ändå vara bra, för man slipper åka hit då. jag trodde verkligen att de skulle ta en vikt idag, men så blev det inte, jag som hade förberätt mig så väl och försökt göra mig så tung som möjligt, drack dessutom vatten imorse för att jag förhoppningsvis skulle väga lite mera, men det var ju helt i onödan då. undra när de kommer att ta vikten, för imorgon kommer jag efter frukosten och då brukar de inte ta vikt. sen på onsdag är jag ledig, då ska jag slinga håret. sen kommer jag inte förens på torsdag igen, men det blir vell då antar jag, det gör inget för min del, för då har jag större chanser att ha gått upp lite i vikt.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0