skönaste dagen

är fortfarande sjuk, har feber och har nu även fått hosta! skitråkigt är det, men det hindrade mig inte från att träffa älskade mickids idag, hon var fett brun jämfört med innan. det var verkligen jättekul att se henne!, vi pratade typ massor och låg och solade, för gud villket härligt väder det var idag! jag vågade iallafall klä av mig kläderna och sola i bikini, det var lite jobbigt eftersom jag hatar att visa mig bland folk, men jag måste ju öva innför sommaren..
jag har precis kommit hem från farmor där jag har varit på påskmiddag, men nu är jag slutkörd och ska ta en alvedon och lägga mig framför soffan, så vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Starkt jobbat av dig! I sommar går det säkert mycket lättare!

2009-04-12 @ 14:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0