sluta blogga?

 

har inte skrivit, för jag har inte mått så bra, har haft feber och så... men det är egentligen ingen ursäkt, men ärligt så börjar det att ta slut på grejer att skriva om, dessutom så tröttnar man på att blogg när man knappt får komentarer längre.. jag vet inte om jag ska sluta och sattsa fullt på skolarbetet och vännerna istället, det känns dom är det viktigaste, visst piggar det upp när man får komentarer av er, men jag får inte så många längre.. dessutom så har jag tappat kontakten med med mina vänner så mycket, träffar dem knappt längre, inte ens min absolut bästa vän träffar jag så myclet längre, det är jättetråkigt med tanke på hur jävla kul vi har haft tillsammans. men det blir ändring på det snart hoppas jag, det är ju såklart bara mitt fel att det har blivit som det är..
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker verkligen inte att du ska sluta! Du är väldigt stark som orkar fortsätta kämpa men det gör du, och du är därför en inpirationskälla till andra som går igenom samma sak. Jag tycker att din blogg är annorlunda och intressant att läsa, så snälla fortsätt!:) Ha det bra och fortsätt som du gör!:) Lycka till med allt, och ge inte upp

2009-04-08 @ 21:47:29
Postat av: emma

nej du får inte sluta! jag håller med kommentaren ovanför! fortsätt kämpa, dom läsarna du har älskar ju din blogg, för att du ger folk inspiration som går igenom samma sak. och om man mår dåligt så ska det ju vara bra att skriva av sig! eller hur ? jag tycker du ska fortsätta och kämpa. för du är en stark tjej! <33 jag går inte på din blogg varje dag :) och hoppas varje gång att det går bättre för dig, för du är somsagt en toppentjej! :D puss och kram angelica <333

2009-04-08 @ 22:04:38
Postat av: emma / fel

jag går IN på din blogg varje dag :)

2009-04-08 @ 22:06:21
Postat av: Anonym

din blogg är jättebra, den är grym för både dom som går igenom samma sak men ändå för dom som inte gör det också, du klarar det här det vet jag. lycka till!

2009-04-08 @ 23:04:59
Postat av: Anonym

nej sluta inte!

2009-04-09 @ 10:34:24
Postat av: Anonym

asså du är fett stark som har klarat igenom allting hittills och om du bara fortsätter så ska du se att allt löser sig. med din blogg så lättar du på dina känslor och uttrycker dig och det gör att du i slutändan mår bättre. så ge inte upp sluta inte blogga.<3

2009-04-09 @ 12:27:45
Postat av: Anonym

jag kikar in på din blogg flera gånger om dagen ! Så snälla sluta inte, men du måste ändå lägga tid på skola och annat !

You are strong =)

2009-04-09 @ 14:27:56
Postat av: Anonym

ja jag tycker att den är intressant att läsa :D så sluta inte.. Snälla

2009-04-09 @ 18:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0