sömnproblem

igår så var jag hos tandspeciallisten, eller vad det nu heter. båda jag och syrran har lite problem med snea tänder, så dem fick vi kollade, jag blev uppskriven på någon reservlista för folk som kan få tandställning i slutet av året,så det är inte säkert att man får det. asso jag har blandade kännslor om det där, jag vill ha tandställning, för jag vet hur fina tänder man får efteråt, men samtidigt tycker jag inte att det är så fint att ha det, men jag antar att det är värt att ha det något år om man får snygga tänder efteråt.
det var någon som gav förslag på att jag skulle fota hur det såg ut här på kleniken, men jag vet inte om det är tillåtet, men jag ska försöka att få några bilder härifrån någon dag.
just nu känner jag mig bara nere, jag har knappt sovit något inatt, jag har haft det jättesvårt att sova de sista veckorna, jag vaknar tusen gånger varje natt, och jag känner bara att jag inte orkar vakna mer, men så gör man det ändå, man är trött men ändå så kan man inte sova, finns det något man kan göra för att slippa de problemen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har sömnproblem. Det händer o det kan bero på hur man mår, likaså med mig. Jag gick till vårdcentralen och berättade det, dom gav mig ett sorts ofarligt sömntablettpiller. Kan ej vara beroendeframkallande, det tröttar bara en , och det hjälper! :)

2009-04-02 @ 17:08:07
Postat av: Anonym

jag har gått på yoga och där fick man lära sej mycket med andningen och ibland när jag har svårt att sova tar jag djupa andetag och blir mer avslappnad :D

2009-04-02 @ 17:53:20
Postat av: Anonym

tandställning är inte så farligt när man vant sig. spännande blogg, kämpa!

2009-04-02 @ 21:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0