ta mig här ifrån

jag bloggade aldrig igår, och inte har ni fått sätt bilder på mina skor jag köpte en heller. jag ska visa er dem snart jag lovar. nu är jag på kleniken igen, det är verkligen skittråkigt här, men eftersom jag inte hade gått upp i vikt vart jag tvungen att vara här hela veckan, lite hårt straff tycker jag, med tanke på att jag har blivit jätteduktig med maten, jag åt till och med nästan upp hela min happy meal på donken igår. som jag ser det så är jag inte sjuk längre och jag behöver inte deras hjälp längre, jag äter nästan all mat, förutom sånt med ost och ren grädde i. men jag kommer säkert att våga prova det snart, men ärligt så äter jag mer än normalt nu så jag tycker att mina föräldrar kan ta mig härifrån nu, de borde lita på att jag kan klara det här utan den här klenikens hjälp, det finns inget mer de kan göra för att hjälpa mig endå, för jag har redan uppfyllt typ alla deras krav.

Kommentarer
Postat av: Anonym

att du inte går upp i vikt behöver inte vara ditt fel, tror jag :S jag tror det kan bero på din kropp.

även om du äter. Jag tycker du kämpar på bra ! :D

2009-04-02 @ 17:51:58
Postat av: Anonym

Kämpa på!!!!

2009-04-02 @ 20:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0