thailand eller karibien

imorgon kommer min älskling hem från kanarieöarna, gud vad kul det ska bli att äntligen få träffa henne. hon har säkert haft det asskönt där, de har typ haft 28 grader varje dag. jag är så avensjuk! jag hoppas vi hinner träffas något imorgon, men hon kommer hem ganska sent, så hon kanske inte orkar, men isåfall ses vi på lördan hoppas jag.
pappa har faktiskt lovat att vi ska åka på resa i höst, en lite längre, kanske thailand igen, eller till karibien, jag vet inte riktigt vad jag vill, det är klart att  det skulle vara kula att åka till karibien för där har man ju aldrig varit, men samtidigt vill jag köpa massor och det är ju så billigt i thailand, så jag vet inte var jag vill åka, var skulle ni ha åkt?



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har bara varit i thailand men där är det jö i alla fall as nice, jag vet inte med karibien men det låter ju riktigt nice det med! :)

2009-04-09 @ 23:57:18
Postat av: Anonym

jag har bara varit i thailand men där är det jö i alla fall as nice, jag har inte varit i karibian men det låter ju nice det med! :)

2009-04-09 @ 23:59:03
Postat av: Olivia

vilken tid kommer hon hem?:D

2009-04-10 @ 01:32:31
URL: http://olivvvias.blogg.se/
Postat av: angelica

hon kommer typ vid tio på kvällen tror jag:)

2009-04-10 @ 09:44:57
Postat av: emma

karibien :D har ju redan vart i thailand

2009-04-10 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0