äntligen skor

dagen har vell varit lite jobbig idag, mäst över att jag känner mig så jävla stor nu, efter att man ätit så känns det som om man ska spricka, och det är ingen kul kännsla. imorgon ska jag vägas igen, jag är helt säker på att jag har gått upp i vikt, det måste vara så den här gången! jag hoppas verkligen det, för då får jag vara hemma mera över påsken. jag ska också prata med min nya behandlare imorgon, vi ska prata om vad jag ska öva på nästa vecka och så. hon värkar veldigt nogrann, det är lite jobbigt, för det känns som jag kommer att få vara på kleniken ännumera nu, men ändå så är hon lite roligare än min förra behandlare, hon pratar liksom lite mer på min nivå, om allt som berör oss tonåringar typ, haha.

jag har ju lovat bilder på mina skor föresten, och här kommer det några, var ärliga och säg vad ni tycker!
 
lite sommarsöta tycker jag..       

 ballerina/tygskor, supersköna!






Kommentarer
Postat av: Anonym

snygga, har tittat på ett par av skorna själv =)

2009-04-02 @ 22:21:06
Postat av: elly

ha min syster har svarta som dig och jag har ett par vita med blåa ränder XD såg att din syrra också hade de XD

2009-04-03 @ 23:51:59
Postat av: Anonym

fina skor

2009-04-14 @ 15:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0