är det så jävla svårt?

äntilgen hemma från jävla kleniken, hatar den värkligen, och inte blev det bättre när man kom hem,familjen skulle  ha fixat lite böcker från skolan till mig, men har dom det? nej fan vad sur jag blir. nu kommer jag ytterligare en vecka efter och!jag kommer ju typ behöva gå om hela åttan om det ska fortsätta såhär, jag tycker faktiskt att mamma ska ringa hem till min lärare och be henne att komma till skolan och ge mig böcker, hon får vell betala eller något så att hon kommer. just nu är jag bara så jävla ireterad på att folk inte kan hålla det dom säger, men om de vill att sin dotter ska behöva gå om en klass så kan de ju fortsätta att hålla på såhär! så ni vet så blev jag faktriskt jävligt ledsen när att ni gjorde som ni gjorde. skolan betyder så himlans mycket för mig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

du.. skäll inte på dina föräldrar. dom ska inte behöva ta hem en massa böcker till dig, om du inte fick anorexia. skulle du aldrig fått anorexia skulle de aldrig behöva ta hem en massa böcker ellerhur?

2009-02-20 @ 17:48:34
Postat av: fanny

vad äru för cp som kommenterar?

förstår dej precis angelica <3 vill inte att du ska gå om en klass! :( nu när de e så skulle du ju haft chansen att komma ikapp <33

2009-02-21 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0