blodprov

hejsan, kom precis ut från ett ät lab där jag sitter och äter varje måltid. derekt när jag kom ut så kom några sjukskötorskor fram och satte emblaploster på mig, det bedövar, för om typ 20 minuter ska jag ta blodprov. jag hatar det, det gör ont och så sticker dom typ tusen gånger för att de aldrig träffar rätt. aja hoppas det går bra, kanske är det någon som kan träffa på första försöket, jag hoppas iallafall det. jag ska försöka pluggga lie mera idag också, jag har  jobbat lite matte, men jag hann bara tre tal på typ 40 minuter, det är ju assvårt att räkna med x och y och allt sånt där, det tar ju ligsom aslång tid att göra en uppställning av det och så blir den typ en halv sida lång. men men om jag ska komma ikapp så är det bäst att jag sätter fart, hare bra sålänge!
puss

aj det kommer att göra ont!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom stack allltid fel på mig ocså! :O tog typ flera minuter

2009-02-24 @ 12:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0