början av dagen

i morse gick jag upp 20 över sju, för att äta frukost, på chemat stod det en hel scandieshake, en näringsdryck som innehåller ca 600 kalorier! och en smörgås med mjukost. hämsk att man ska behöva dricka en massa sånt där alltså.. men jag måste gå upp i vikt, fast jag vill inte gå upp mer nu, känns som om jag redan väger typ skit mycket, och allt jag går upp lägger sig bara på ett ända ställe typ, och såklart är det magen! jag kommer se ut som jag vet inte vad när jag har komit upp i min målvikt!

idag har jag iallafall varit på tjänst med mickis, skitråkigt men det måste ju göras, jag träffade i alla fall några vänner som var ett tag sedan man såg sist, typ 8 veckor. så det var iallafall kul.
puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0