Dagens sista

ja då var det kväll igen och inte har man fått mycket gjort idag inte, jag skulle värkligen behöva plugga, men jag kan inte, på något sätt så käns det så ensamt att plugga när man inte sitter i ett klassrum och jag kan inte få hjälp heller det skulle jag värkligen behöva nu, jag ska försöka plugga nästa vecka iallafall, då har ju alla sportlov, så då kanske jag kan komma ikapp lite, jag får ju inte direkt något sportlov som ska gå upp 6 varje morgon för att få åka till kleniken, men men det är vell bara att vara avensjuk på alla de andra som får sova ut hela dagarna.. nu ska jag ta och titta på tv en stund tror jag, jag skriver mer imorgon.
godnatt

Kommentarer
Postat av: hemlighet

du e ju verkligen skit söt, redan innan det här var du skit skit söt!

2009-02-20 @ 20:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0