eviga väntan

nu har jag varit på tango och ätit, jag tog flygande jocob med potatis till, det var faktiskt ganske gott till en början, men sen islutet när man var proppmätt så var det inte lika gott längre.  nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli ter så jag kan äta mellis och åka hem, jag längtar ju inte direkt till melliset, men till att få åka hem. jag har pratat med min behandlare idag och hon hade fått provsvaren, de var bättre en förut, men inte riktigt bra en, men det blir de säker snart bra. ringde mamma också och bad henne fråga min behandlare om jag kunde få vara hemma någon gång nästa vecka, för att åka och hälsa på i skolan, förmodligen kommer svaret säkert att bli nej , men man kan ju altid hoppas på ett ja. ikväll kommer några kompisar hem till mig, det ser jag fram emot mycket, de gör en så glad att få besök av dem man älskar.
puss

Kommentarer
Postat av: MulleMeck

http://www.metrobloggen.se/fitnessmadde



Kolla in denna blogg, det är en tjej som har varit sjukt smal/lätt, men inte sjuk på det viset. Dock har hon visat att det går att vara snygg och gå upp i vikt :-)

2009-02-26 @ 20:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0