fika

idag till tremellis så måste jag gåt ut på cafe och fika, suck jag hatar det . jag måste liksom gå med min behandlare dit, jg hatar henne, det är ingen person man vill sitta och fika med direkt. som tur är behöver jag inte sitta ensam med henne för det är flera som ska med och fika. vad jag ska ta vet jag inte, men antagligen det som ser minst ut och inte glänser av fett. gud vad jobbigt jag vill inte ens tänka på sånt där.. jag längtar tills imorgon, för då är det sista dagen som jag är här, sen får jag vara hemma hela helgen, så jävla skönt, jag ska bara ta det lugnt, kolla lie på lets dance kanske, sen hoppas jag att jag kan träffa mickis lie också. ajuste ska till ikea också, fett kul, jag ska få lite nya möbler till mitt rum, lägger nog ut lite bilder därifrån sen när jag har varit där. hoppas att alla ni där hemma har ett roligt sportlov iallafall, och så hoppas jag att vi ses snart
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0