fot spa

jag kom presis ut från badrummet, jag har gjort fot bad, slipat och smörjt in dem, haha. det behövdes verkligen mina fötter var helt spruckna och trasiga.. så jag satte på lite mysik och gick in i bastun och satt där i värmen och gjorde det, lite mysigt vare iallafall.
imorgon är det bara att gå upp tidigt igen och åka till kleniken, jag vill verkligen inte dit, orkar inte med det där stället längre, jag vill bara därifrån, men det är bara jag som kan se till att det händer. måsste allt hänga på mig? kan man inte typ ta någon medicin och bli frisk igen? jag önskar att det gick iallafall. men men nu ska jag ta och gå och lägga mig tror jag, jag ska ju upp typ 6 imorgon så om jag inte ska somna vid matbordet imorgon är det nog bra att komma i säng tidigt.
puss

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0