godmorgon

ja ännu en dag här då, jag gick upp kvart över 6 imorse, suck jag får aldrig sova ut.. taxin kom desutom 20 minuter för tidigt, haha och när jag kom ut till honnom satt han och sov i bilen, haha skitpinsamt, jag väckte honom när jag öppnade taxi dörren. sen på vägen dit trodde jag att han skulle somna vid ratten, det var skitläskigt. men vi kom fram oskadda iallafall och det är vell huvudsaken antar jag. snart så är det tiomellis, skorpor med ost,  en frukt och ett glas joice. men det ska gå bra! till lunch ska jag äta fisk och skald´jurs fricase med ris, eller vd det nu  va, jag vet inte riktigt vad det är, men jag hoppas verkligen att det smakar bättre en gårdagens mat.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0