Godmorgon

hejsan, här sitter jag och skriver, fast klockan bara är lite över åtta och det är helg, usch jag längtar tills jag kan sova ut på morgonen, men det dröjer ett tag. jag har iallafall ätit frukost, 3 dl oboy, en smörgås med en tsk smör och en msk mjukost. pappa gick upp med mig halv åtta för att äta, sen gick han och la sig igen, stackarn han som kom isäng så sent igår för att han hade några kompisar här. idag vet jag inte vad jag ska göra, jag har lust att åka ivåg någonstans, men jag vet inte vart.. jag var ju i centrum igår, men jag har faktiskt lust att åka dit idag igen, eller åka pullka, det har ju kommit jättemycket snö inatt. men igentligen får jag ju inte göra nått utav det, för då rör jag mig för mycket, men helt ärligt jag måste ha något som lyser upp mitt liv just nu så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0