gör inte som jag

gick upp sex i morse och gjorde mig iårdning för att åka till kleniken och nu är jag här och har precis ätit frukost. som vanligt en smörgås med mjukost och en sån där jävla scandieshake. det gick bra iallafall och kom precis ut från värmerummet som man måste vila i en halvtimme efter maten.
jag vill att ni tar åt det av det jag skriver, börja aldrig att banta eller minska på maten, det leder bara till stora problem. om du märker att du har problem eller att någon annan har problem, vänta inte med att skaffa hjälp, desto längre man har varit sjuk desto svårare är det att bli frisk igen, och desto mer undervikt du har, desto mer måste du gå upp i vikt sen, det blir bara jobbigt, så försök att få hjälp snabbt, även om det är jävla pest när du får hjälp. se frammot det blir bättre sen, eller jag vet inte föresten om det blir det, men jag hoppas iallafall det, för ett liv som jag lever nu är inget liv, jag kan knappt umgås med mina kompisar, jag kan inte gå i skolan och allt kretasar bara runt maten hela tiden, så gör inte det misstaget jag gjorde, var nöjd med dig själv istället.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0