grattis isabell

fan vad kul, isabell fick just reda på att hon blivit friskskriven, så jävla skönt för henne alltså, du har kämpat så jävla bra, och nu är du där, otroligt bra! men jag blev ju förståss ledsen också, för nu kommer hon ju inte hit så mycket mer, skittråkig. jag vill också bli friskskriven! fan vad orätvist jag vill också slippa äta på mandometern och få vara ute och göra nästan vad jag vill. hon kommer att ha det så kul nu när hon är friskskriven, jag är riktigt avensjuk, vet nästan inte vad jag ska göra. men jättebra kämpat isabell iallafall du kommer klara det här det vet jag! en dag kommer jag också här ifrån, jag önskar bara att det kunde vara idag, det skulle vart så jävla roligt om vi hade blivit utskrivna samtidig, men för mig är det nog några månader kvar iallafall, men jag längtar dit det kommer att vara den bästa dagen i mitt liv.

Grattis Isabell

Kommentarer
Postat av: isabell

tack gumman, det är bara att kämpa på det vet du. finns här för dig. älskar dig <3

2009-02-23 @ 14:32:44
URL: http://isabellthorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0