haninge centrum

idag åkate jag och syrran till haninge centrum, vi gick först in på cubus och köpte ett par varsina trosor, haha min kostade bara tio kronor, de var rea. sedan gick vi in på Ginatrecote,jag försökte hitta ett par jeans, men alla var förstora, de hängde bara i rumpan och vid låren, jobbigt, jag vill ju kunna ha kläderna, mamma sa att vi kunde gå till någon barnavdelning, men haha ofta jag köper byxor där liksom.. jag får väll helt enkelt vänta några kilo till innan jag kan köpa nya byxor, det känns redan som om jag gått upp asmycket, det har jag ju också jämfört med hur jag såg ut när jag var som värst... men men några kilo till och så kanske byxorna passar, det är vell så jag får se det. även om jag tycker att jag inte behöver gå upp mer nu så måste jag ändå fortsätta, jag måste blick frammot även om det känns tufft. vi gick också in på kicks där jag köpte en sminkpennsel, ja det var det ända vi han med typ sen var vi tvungna att åka hem, jag var ju tvungen att äta mellanmål.
puss

dagens köp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0