hoppas på bra

ja nu har jag precis vilat i ett värmerum igen efter frukosten, jag tycker inte om att ligga där, det är så varm så jag får ont i huvudet hela tiden. idag till frukost blev det en yoggi 125 ml, en frukt och tre dl oboy, det var nog den största frukosten på länge tror jag, det kändes så iallafall. innan frukosten tog de en vikt på mig också, jag får ju inte veta den, men om jag inte gått upp den här gången så måste de göra en mathöjning, så jag hoppas att jag har gått upp så att jag slipper det, för mer mat orkar jag faktiskt inte äta.
sen så tog jag ju blodprover förut, som jag inte har fått svar på en, jag tror jag får det idag, och även där hoppas jag på bra, förut visade det att mina njurar var dåliga, och antagligen berodde det på att jag var så uttorkad, för jag drack ju ingenting i början när jag kom hit. men om allt gått som det ska så ska njurarna må bättre nu när jag inte är uttorkad längre, annars har jag problem.. men det är säkert ingen fara, jag känner mig ju pigg som en mört, haha.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ligger man i ett värme rum?

2009-02-26 @ 12:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0