kvällens planer

hejsan, Ja nu har jag precis ätit middag hemma, de höjt portionen till 250 gram, skitjobbigt altså, det är ju assvårt att äta så jävla mycket, sen efter någon timme igen så är det mellanmål igen, usch jag hinner ju inte göra något annat än att äta hela tiden. men men jag får ju skylla mig själ..
ikväll tänkte jag nog kolla lite på lets dance tror jag, sen har jag lånat an film också, den går på bio nu, bed times stories tror jag att den heter, någon som har hunnit sett den en? den hade premionär den artonde febriary tror jag. hoppas den är bra iallafall. jag ska fråga lite snällt om jag får följa med på en liten sväng med hunden sen, bara ett litet varv altså, ca tvåhundra meter kanske, det kan ju inte skada, jag behöver värkligen röra på mig.
Det här kanske blir det sista inlägget för ikväll, om jag inte skriver lite senare ikväll runt 11 kanske. vi får se jag ska ju hinna se filmen också, så vi säger godnatt så länge..

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du gå upp i vikt? .

2009-02-20 @ 20:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0