livet är en gåta

just nu är livet bara jobbigt, vill inte mera längre, nu får det räcka, för jag orkar faktiskt inte mera. vad ska jag göra? jag orkar inte kämpa, jag har inget att kämpa för.. allt ska ta sån jävla tid och jag står inte ur med det längre, vad gör jag för fel? jag har ju gjort precis som ni sagt, följt varenda liten regel, så varför kan ni inte låta mig göra någonting, jag vill gå i skolan och träffa mina kompisar, ha ett normalt liv. nej jag orkar faktiskt inte mera, jag har gett allt, men vad får jag tillbaka? inget. jag kommer aldrig där ifrån, jag vet att det kommer att bli så, min behandlare kommer aldrig att friskskriva mig. fan, livet är verkligen jobbigt, varför blev allt så jävla fel från början? jag har inte ens ett svar själv, vad är det för jävla fel på mig, jag hatar mig, hur kan jag ha gått så här jävla långt? varför sa jag aldrig stopp till mig själv? jag är inte samma person längre och det är jag så jävla ledsen för och jag tror att det är fler en bara jag som är det, det känns som jag bara kommer mina kompisar mer o mer ifrån varandra, jag vill verkligen inte det jag älskar er alla så jävla mycket så ni vet det
puss// angelica

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur lärde du känna isabll?

2009-02-23 @ 20:30:38
Postat av: angelica

vi går i samma klass?

2009-02-23 @ 21:57:21
URL: http://agelica.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha , okej . förlå¨t då.

2009-02-23 @ 21:58:41
Postat av: Anonym

jo du klarar det, det tar tid bara även om det känns skit..

2009-02-23 @ 23:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0