livet är krångligt

Dagen har varit både jobbig och bra, det började bra imorse, men sedan när jag kom hem och skulle äta tre mellis så blev allting jobbigt igen, allt kändes bara fel och varje tugga man stoppade i munnen gjorde så att jag blev tjockare, de tankarna kommer ibland, och tyvär kom de idag. jag fick iallafall i mig maten, för jag vet ju att om jag inte skulle sköta mig så skulle jag ju behöva läggas in på heldygnsvården igen, och det räcker absolut att ha legat där i 6 veckor. jag gick iallafall in på mitt rum derekt efter melliset , satt där och lät tårarna bara rinna. Allt mitt smink rann ut i hela ansiktet och jag ville bara ge upp allt igen. pappa knackade på dörren och gick in till mig, vi hade bästemt att vi skulle på bio idag, för pappa ville att jag skulle få göra något när jag äntligen fick vara hemma i två dagar, och jag skulle då inte behöva åka rullstolen, som jag egentligen måste ha, men offta man vill åka med den på heron city? han frågade snällt vad det var, och jag svarade att jag ärligt inte visste, allt var bara jobbigt som vanligt. han frågade om vi skulle boka film, men jag hade ingen lust att gå på bio längre, kände mig en än gång elak som inte uppskattar det folk vill göra för mig. Efter ett tag så började vi iallafall att kolla lite på datorn och bestämde att vi skulle gå på benjamin buttons otroliga liv, vi fick väldigt bråttom, för vi hade bara en och en halv timme på oss att komma till heron city och så skulle vi äta Sushi, något som jag aldrig har ätit förut, så på med lite smink och sedan iväg till heron, pappa beställde sushi och jag började fixa med mando metern, en våg som jag måste ha när jag äter, den väger maten så att man får i sig rätt mängd.
sushi är äclikt har jag nu lärt mig äfter att ha provat det, så för er som inte ätit det någon gång kan jag säga att det är inget att prova heller haha.

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: fanny

jag har heller aldrig smakat sushi :P

2009-02-16 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0