mathöjning

fan vad allt blev fel idag, jag träffade dietisten idag, och vi skulle höja maten och ta bort något annat från chemat. men istället så la dom till typ hur mycket som hälst och tog bort scandieshaken, så nu äter jag jättemycket, det är fortfarande samma näringsintag, men jag måste äta typ dubbelt så mycket nu när de tog bort scandieshaken. skitjobbigt! jag ville inte men då fick jag minnsan höra att  "det är inte normalt att ha näringsdrycker på chemat" men vad tror de igentligen? jag är inte frisk en, kan de inte fatta att det inte är så lätt att proppa i sig mer mat en en normail människa gör? det är ju det vi gör för att gå upp i vikt liksom. fan ta den där jävla dietisten och min behandlare, jag hatar dem mäst jus nu!

Kommentarer
Postat av: MulleMeck

Det är faktisk så att du inte äter mer än vad en "normal" person gör, eftersom du har ätit så lite tidigare så kommer varje höjning att kännas som "mycket" mer än "normalt". Och eftersom du fortfarande är undernärd så kommer det att bli flera höjningar på schemat :-) Du är ung och växer ännu och för att din kropp skall kunna utveklas som en tjejs kropp skall göra i din ålder så krävs näring/energi. Kämpa på bara, du fixar detta, det är jag helt säker på. Kram

2009-02-20 @ 12:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0