panik

tänkte berätta lite om min jobbiga dag idag på kleniken, först gick det bra, allt var som vanligt. sen var det dags för lunch och jag fick pasta med tonfisk och oliver i tomatsås, och ärligt, det är det mäst vidriga jag ätit i mitt liv! jag hållde på att spy vid matbordet kändes det som, när jag var klar gick jag ut, och då fick jag en uppstötning för att det var så jävla äckligt, jag kunde inte svälja det igen liksom så jag tog en servett och spottade ut det i den, och slängde den sedan i pappaerkorjen. just då går en behandlare förbi, och ser att jag slänger servätten, jag fortsätter förbi och hoppas att hon inte märkt något, men så klar hade hon det och börjar rota i pappaerskorjen. jag fick typ panik, massa tankar kom i huvudet, som att jag inte skulle få åka hem på fredag och massor.. jag gick in i vilorummet och ringde hem, men mamma stod i duchen och kunde inte svara, jag ringde igen, och grät i telefonen när min mamma svarade, jag berättade vad som hade hänt, och att jag var rädd att de skulle tro att jag typ hade spottat ut en massa mat eller något. hon förstod mig iallafall, och det kändes bra, hon sa åt mig att gå till min behandlare och berätta som det var att jag fick en uppstötning för att maten var så äcklig. jag gjorde som hon sa, och berättade allt för min behandlare, hon sa att det inte gjorde något, att jag skulle kämpa vidare, så det var ju skönt, min panik kunde lägga sig och jag kunde börja lugna ner mig igen.  måste bara tacka min mamma för att hon stöttade och lyssnade på mig, jag vet inte vad jag skulle göra om hon inte fanns här, älskar dig
puss// angelica


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin =)

2009-02-25 @ 01:12:33
Postat av: isabell

skit fin bild, älskar dig gumman och finns för dig.

2009-02-25 @ 12:47:44
URL: http://isabellthorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0