pannbiff


jaha då har man ätit lunch också, idag fick vi mat från en ny restuarang, det såg mycket bättre ut och smakade bättre också, så det är ju bra, idag blev det pannbiff med löksky och kokt potatis, och det gick väll bra, ungeför så här såg det ut, inte riktigt men något likvärdigt, inte lika mycket mat iallafall vare. alla vilorum är upptagna, så jag tog en värmejacka och satte mig framför datan istället. just nu väntar jag på isabell, som ska äta klart, sen så skulle hon prata med sin behandlare också, hoppas det går bra för henne.. dagen har faktiskt flytit på ganska snabbt idag, men det har den ju en anledning till också, isabell är ju här, allt blir så mycket roligare då, vi sitter och pratar istort sätt hela dagen, det är faktiskt skitkul när det kommer någon som man känner, det är ju inte så ofta eftersom det bara är isabell som jag känner här, därför skulle det var kul om hon kom lite mera, men för hennes skull hoppas jag att hon inte behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0