så jävla underbar

 mickis du är en så jävla underbar och rolig person och jag saknar dig så jävla mycket, jag vet att det inte var så länge sen vi träffades, men jämfört med förut så träffas vi nästan aldrig nu när jag blivit sjuk. fårlåt för det men det ska bli ändring på det och i sommar ska allt vara som vanligt igen hoppas jag. du har gjort så jävla mycket för mig, genom att bara finnas här. du är så jävla bra på alla sätt, så det går inte ens att beskriva min kärliek till dig underbaraste vän.
så jävla fin ellerhur!


hittp://picks.blogg.se

Kommentarer
Postat av: mickis

snälla inte den bilden !!!!! ärligt älskar dig mest vännen men ta bort bilden snälla ! :)

2009-02-20 @ 15:29:41
URL: http://picks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0