sista dagen för veckan

nu har jag ätit kvällsmål, det var en risifrutti, 1,5 dl joice och ett degistivekex. idag till tremellis så fikade ju jag på cafe, och det gick vell bra, jag tog den minsta muffinsen med hallon i jag kunde hitta, haha alla andra tog typ feta stora kladdkakebiten med grädde till, den såg inte ens god ut.. men men dom tar vell vad dom vill, det ska jag inte bry mig om, men jag kan ändå inte fatta att man tar det, jag ska endå vara stållt för att jag åt en muffins, jag har inte gjort det på   över ett halvår, och den var ju faktiskt god även om det var jobbigt att äta den.
imorgon är det iallafall sista dagen för veckan som jag är på kleniken, fett skönt alltså, jag har övrtalat min behandlare att jag skulle få vara hemma på fredagen också, när hon frågade varför jag ville vara det så var jag tvungen att komma på något snabbt svar, så när jag kom på att mina föräldrar kanske jobbade så fick det bli att jag ville umgås med min syster, haha bra svar va? men det funkade iallafall så det var ju ett lyckat svar anatar jag.
puss


 



Kommentarer
Postat av: Grattis

...till att du lät din sjukdom vinna och du fick den minsta muffinsen. De var vad du förtänade att äta absolut inte mer än de minsta förtjänar du. Hahaha

2009-02-25 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0