snart så!

ja nu sitter man här och tråkar på kleniken igen då. har precis ätit frukost, som gick bra, det var är ett nytt matchema idag, och det kommer att bli väldigt svårt att klara det, men frukosten gick bra iallafall det var inte en så stor ändring på den, så det gick bra. jag drack oboy istället för näringsdryck och det var samma mängd, men resten av dagen har vi höjt typ varje mål. det är ju helg snart fan va skönt, jag ska få vara hemma hela helgen, det var riktigt länge sen alltså, dessvärre blir det ju ingen sovmorgon, för jag måste ju gå upp senast 8 och äta frukost, fan vad jobbigt, jag är astrött och skulle värkligen behöva sova ut någon dag, men det får jag väll vänta några månader med. men då har jag ju något att se fram emot iallafall.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0