starkare och längre hår?

hejsan igen, jag glömmde att berätta att mamma har köpt en slags vitamingrej till mig som gör så att håret växer och blir starkare, jag har fått jättetunt hår nu när jag är sjuk, jag tappar hela tiden, det är helt sjukt hur mycket hår man kan tappa altså,  jag tror nästan att jag har tappat mer en en trediedel av håret. så jag hoppas värkligen att det här hjälper, det skulle också vara bra för naglarna så det är ju ett stort pluss. men en grej är jag lite orolig över, det står att man kan få råndnader i ansiktet, tänk om jag blir röd som en tomat eller något, det skulle ju vara hämskt. är det någon som har testat det här och vet om det funkar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0