tack till er

jag skriver det här inlägget till mina föräldrar, det kanske låter lite töntigt, men det bryr jag mig inte om. jag vill bara tacka er, jag hade inte klarat mig så här långt utan er, och ni ska veta att ni betyder så otroligt mycket för mig. när något sådant här händer så förstår man verkligen hur mycket någon i familjen betyder för en. jag vet inte om ni förstår hur mycket jag verkligen älskar er, även om jag har sagt det hur många gånger som helst. jag vill bara säga att jag är så ledsen över det som hänt, jag har sagt förlåt så många gånger, men det hjälper inte, det känns fortfarande lika jobbigt. när jag tänker på vad jag har gjort och sagt, så får jag jättesvår ångest, jag mår värkligen jättedåligt över det, jag vill bara att ni ska ha det bra. jag har förstört så mycket för er, fått er att gråta så många gånger och jag är så jävla arg på mig själv över det, jag kommer aldrig att förlåta mig själv för det jag har gjort er. jag förtjänar inte ens att ha så underbara föräldrar som er. vill bara tacka er för att ni stått vid men sida, för att ni tröstat och stöttat mig när det behövdes och behövs, om det skulle hända något så vill jag att ni ska veta att jag verkligen älskar er, och förlåt en en gån för allt.
puss//  Angelica

Kommentarer
Postat av: sand

Dt låter inte ett dugg töntigt :)

2009-02-22 @ 23:22:47
Postat av: Anonym

OMG vilken fin text! Jag fick fan nästan tårar, hihi (A)

2009-02-23 @ 17:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0