tiden går långsamt

ja nu har jag varit hela dagen på kleniken och ska få åka hem efter nästa mellis, runt kvart över tre. det är skönt att bara vara här hela dagarna och iallafall slippa sova här. det är jätteskönt att få sova i sin egen säng hemma istället för de tråkiga sängarna de har här. men ändå det känns som en evighet att vara här! jag hoppas att isabell kommer hit någon gång i veckan också, då kanske tiden går lite snabbare. men hon skrev att han tror att hon inte kommer för att hon är sjuk, men ska man verkligen tro på det?... haha det kanske bara är för att jag så gärna inte vill att hon ska vara sjuk, jag vill att hon ska komma hit, det är så mycket roligare när hon är här.. så snälla isabell kan du inte komma hit lite oftare?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0