Tvillingen

jag tänkte visa er en bild som en kille här på kleniken har¨ritat av, det är på mig och min syster när vi är små, han är jätteduktig på att måla och sånt, han går någon sån där konstutbildning. jag lämnade en bild till honnom och så ritade han av den, den blev faktiskt bra, kanske inte exakt, men man ser att det är vi, och den är jättefin. jag har kommit min syster mycket närmare sen jag blev sjuk, vi kan snacka med varandra mer som kompisr och vi kan berätta saker för varandra som vi aldrig skulle kunnat förut, det är vell det enda positiva med att jag blivit sjuk, jag har kommit alla i min familj mycket närmare och jag förstår nu hur viktig familjen är i mitt liv.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söta

2009-02-26 @ 12:14:21
Postat av: fanny

shit va grym på att rita :O skiit söta <3

2009-02-26 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0