uppe tidigt

haha klockan är bara 7, och jag är uppe mycket tidigare en vad jag egentligen skulle behöva gå upp. jag gick upp 6 idag och åt frukost med pappa innan han åkte till jobbet, jag måste sitta med någon och äta hela tiden så att jag inte ska fuska eller något. det var iallafall samma sak på schemat idag som det var igår, en smörgås med mjukost och en scandieshake. det är bra att jag kan äta tidigare när jag är hemma, då blir inte frukosten så nära mellanmålet och så..
idag ska jag tillbaka till kleniken, det kommer en taxi och hämtar mig klockan nio, jag vill värkligen inte dit, jag hatar det där stället! det finns värkligen inget att göra där. men idag är ju iallafall första gången jag bara ska vara där på dagen utan att sova där, så det är ju något posetivt att se fram imot eller?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0