ut ikväll

jag har precis gjort mig iårdning, och väntar på att maten ska bli klar, det dröjer nog någon timme. ikväll ska jag ut med Matilda, Fanny och Amlo det ska bli skitkul, har inte varit ute på jättelänge! jag ska lägga ut ut dagens outflit också, men det gör jag lite senare, för kameran har inget batteri just nu. det har ju inte blivit så mycket bloggande idag, men jag ska försöka skriva ett inlägg när jag kommer hem ikväll. jag har inte fått någon komentar idag, det som jag tycker är så kul att läsa, någon som vill sriva dagens första komentar?.. jag vet inte vad jag ska skriva för jag är lite stressad, jag får dåligt samvete när jag sitter här och skriver när jag vet att jag behöver plugga för att komma ikapp, men det känns meningslöst när jag redan ligger så mycket efter. annars har måltiderna idag funkat bra, det är så skönt att var hemma nu i helgen, men den glädjen stannar inte länge, för jag börjar så fort tänka på hur länge jag kommer behöva gå på dagvård och då vill jag bara gråta. det känns så hämskt, vad gör jag för fel för att inte få vara hemma lite mer? jag förstår inte varför de ska bästraffa mig när jag verkligen försöker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0