morgon igen

idag gick jag upp klockan 6 för att äta frukost med pappa innan han gick till jobbet, jag går altid upp tidigare när jag är hemma, det blir lättare då för måltiderna blir inte lika nära inpå varandra. nu har jag hunnit ätit mellis också, det gick bra.
idag ska jag först åka och handla med mamma, sen ska jag ut med amlo matilda och fanny, igentligen får jag inte gå ut, men ärligt jag tänker inte sitta inne hela helgen när alla andra ska vara ute och ha roligt.. det ska iallafall bli askul att vara med dem ikväll, jag ska ringa amlo sen och säga att jag hänger med.  mellanmålet ikväll blir uppskutet ganska länge, jag får äta det när jag kommer hem ikväll, men så får det bli jag tänker inte sitta där och äta iallafall. men nu ska jag klä på mig och fixa mig lite så jag kan åka iväg till affären.. det kanske inte blir lika många inlägg i helgen som det brukar vara, men nu sitter jag ju inte på kleniken och kan blogga hela tiden.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0