svårt att förstå

jag fick en komenter idag med en fråga, hur jag plötsligt kunde börja hårdbanta när jag tidigare har kunnat accepterat min vikt. jag har har nästan alltid tyckt att jag har varit lite mullig, förmodligen är det för att jag jämför mig med min tvillingsyrra som alltid varit mindre en jag. hon fick alltid de bra komentarerna med att hon var smal och att hon tränade så mycket och sånt, jag fick nästan aldrig höra en sådan komentar, det är synd, för jag tror att jag hade behövt höra det. jag är endå förvånad över att allt gick så snabbt, det var liksom inte förens ca två tre månader sen som jag värkligen insåg att jag var sjuk, innan sa alla att jag var det, men jag kunde ändå inte ta det till mig.
sen kom en fråga, om jag tycker mina vänner är tjocka eftersom jag tycker att jag är det, och det tycker jag värkligen inte, jag tycker att de alla ser helt normala ut och att de har fina kroppar, jag är till och med avensjuk för att vissa har så snygga kurvor mm. men ändå tycker jag att jag är tjock, det är svårt för jag vill att folk ska se vad jag ser när jag ser på mig själv, men aldrig är det någon som kan erkänna att jag fått en liten mage, eller att halsen blivit tjockare och det känns jobbigt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0