gäster idag

tyvär så blev det inget bloggande igår kväll, för när jag kom hem så var mickis här och då satt vi och snackade typ asläng så sen när hon gick hem var jag jättetrött och orkade inte blogga. just nu har jag gjort mig iårdning, jag ska ha gästeer snart, mormor, morfar och farmor kommer för att jag har namsdag idag, vi firar det för att jag och min syrra inte har någon egen födelsedag. vi får något litet och så fikar vi. just nu har jag gjort jordgubbsmousse att bjuda på, jag ska smaka lite istället för ett mellanmål.
igår så hade vi jättetrevligt, eller asso jag var ju tvungen att åka hem tidigt, det hade varit kul om jag kunde ha stannat längre och om jag också kunde vara med mer, men när jag blir friskare så ska vi vara ute längre och offtare! och då kommer jag våga ta för mig mer också, haha. det blir inte så  jättemycket bloggande i helgen, men på mån så kommer det vara som vanligt igen och då kommer ni kunna se uppdateringar ganska offta. men men jag måste gå för snart kommer gästerna.
 

Bild 1: Jordgubbsmousse, som jag bjuder på idag.
Bild 2: dagens outfit.
Bild 3: gårdagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0