utskriven!

hejsan, jagf fick precis jätteglada nyheter, jag skrivs ut från heldygnsvården, viss är det bra! från och med nu kommer jag bara att vara dagpsient här, det menas att man är här från 8 på morgonen till halv 4 på eftermidagarna, sen får  man åka hem och äta middag och kvällsmål hemma. sen får man vara hemma på helgerna också, skitbra, men ändå så blev jag besviken när hon sa att jag inte får börja skolan nästa vecka, för det hade vi faktiskt pratat om. jag längtar dit så mycket, min behandlare sa faktiskt att det var prat om två förmiddagar, men nu så blir det inte av nästa vecka. fan vad ledsaen jag blir. jag längtar ju äfter alla där så jävla mycket.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0