våren på väg

vi gick ut en stund på kleniken idag och först då upptäckte jag hur varmt det var ute, solen värmde liksom, då ficj jag verkligen kännslan av att våren är på väg, å vad jag längtar dit. vi satt på några bänkar och typ bara njöt av solen, det var faktiskt riktigt länge sedan man kunde göra det. jag vill bli brun, men det dröjer nog ett tag innan man kan bli det, desutom kommer jag aldrig våga gå i bikini i sommar så jag kommer aldrig att bli brun föruton i ansiktet. jag ska fråga om jag får sola solarium, undra hur mycket det kostar, någon som vet?

 





Kommentarer
Postat av: Anonym

olika beroende på vart man solar men ca 1-2 kronor i minuten

2009-02-28 @ 00:30:02
Postat av: Anonym

kostar ca 50 spän för en halvtimme:D

2009-03-02 @ 15:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0