världens bästa vänner

ikväll kom några kompisar hem till mig, mickis fanny och emilia, vi hade det astrevligt, jag får ju inte åka någonstans så då kom de hem till mig istället, kan man ha bättre vänner, än de vänner som ställer upp och kommer på besök när man behöver det? jag tror inte det. vi satt och snackade en massa och jag hoppas att ni uppskattade allt lika mycket som jag, jag är otroligt tacksam över att ha så bra vänner som er, ni betyder otroligt mycket så att ni vet det. när jag kommer tillbaka till skolan ska jag , jag vet inte vad jag ska, men vi ska ha så himlans kul igen hoppas jag. ta åt er av det jag skriver, för ni bytyder verkligen så mycket för mig!
puss


Kommentarer
Postat av: amlo

skit söt gumman, Man blir så jävla glad av att träffa dej, :) <3 du ör alltid lika glad och trvlig, finns för dej när som helst. älskarejj <3

2009-02-18 @ 22:29:40
Postat av: fanny

så jävla söt :) angelica du e bäst <33 det var jätte kul att komma hem till dej skulle kunna sitta där i din soffa varje kväll fan <3 finns vid din sida alltid älskar dej massor ! ;)<333

2009-02-21 @ 11:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0