vill inte tillbaka

hejsan, ja nu har jag precis ätit mellanmål, typ världens största smoothie, säkert 4-5 dl, usch jag mår faktiskt illa.. men men det är bara få i sig allt så att alla är nöjda. ikväll ska jag nog se på beck, om jag inte redan har sett den förståss, de har ju gått förut på tv. imorgon måste jag gå upp 6 igen, ska göra mig iårdning, och sedan är det bara att åka till kleniken igen då.. fan alltså jag vill bara börja att gråta när jag tänker på det. helgen här hemma har varit så jävla bra, längtar värkligen tills jag får vara hemma mera. det är lite oretvist att alla får ha sportlov, men själv måste man gå upp 6 varje morgon, men men det har jag bara mig själv att skylla på, så är det.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0