kliniken idag

 ja då sitter man på kliniken igen, fick gå upp klockan 20 över 6 imorse för att ta taxin hit och äta frukost klockan åtta. det fick bli flingor med mjölk en frukt en smörgås och lite oboy, det är det jag brukar ta till frukost när jag måste vara här. det känns så konstigt att vara här med en massa nya patsienter som kommit in nu till sommaren, stackars dem säger jag bara få sitta här hela sommaren typ, tur att jag var som sjukast i vintras och inte nu. Det första som var ett måste var att ta en vikt när man kom hit. efter frukosten pratade jag med min behandlare som var jätteglad att allt hade gått bra de här två veckorna då jag hade varit borta. det är ju första gången jag är borta från kliniken så länge. hon ville inte ta bort måtten som jag alltid använder när jag ska äta, men jag lyckades övertala henne tillsist  så hon tog bort dem, men om det inte skulle gå bra så sätter hon dit dem igen. snart är det tiomellis och jag är proppmätt efter frukosten, men det är bara att proppa i sig så att hon inte tror att jag blivit sämre eller något, så fort man råkar säga något konstigt eller något så tror alltid alla här att man blivit sämre.  men jag ska börja göra mig i årdning nu inför tiomellis. vi hörs puss


härliga sommar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Update please ! :D

2009-07-20 @ 15:11:40
Postat av: Klara

Hände med updaten da?? =)

2009-07-24 @ 19:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0